31.8.09

.

aslında her şeyi ne kadar da kolay kabul ediyorsun, mücadelen sadece iki dakika, sonrası umursamazlık, sonrası vurdumduymazlık.. sonrası sen ve soru işaretleriyle kalan ben..
sana uzun uzun yazılar yazmak istiyorum, ama anlarsın diye korkuyorum. nasıl olduğumu, nasıl olduğunu, nasıl olduğumuzu anlarsın diye korkuyorum. yine de seni üzmek istemiyorum, bilakis gönül bu, hep mutlu olmak ister, mutlu olmanı ister. benle, bensiz..

elimi uzatsam tutar mıydın?

yoksa her zamanki gibi yine yanlış anlayıp kaçar gider miydin? sonra yıllar sonra geçmişe dönüp hatırlar mıydın? 'elini bana uzat-ma-mıştın aslında' diyebilir miydin?

sen derdin. bense..

elimi hep sana uzattım..

çalıyor >> snow patrol - chasing cars
'just know that these things will never change for us at all..'

0 yorum:

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !