24.1.10

mim !

oleey.. çok mutluyum, ilk mim'imi aldım, deli gibiyim.. :D
öncelikle bu mutluluğumda bana mim'i yollayan Kısaca Fd'ye çok teşekkür ediyorum. Nays T!ng: 2 Ödül 1 Mim yazısını okurken çok eğlendim.. vee aynı mim'i başka bir blog yazarından beisa ile yazdığımız diğer blogum Başka Birinin Sorunu'na da aldım ve hemen işleme koyucaz tabi ki.. :)

şimdi gelelim hakkımda yazmam gereken 7 şey'e:

1. yuforik'imdir, her daim neşeli olmaya meyilim vardır, eğer çok büyük bir sorunum yoksa tabi. yuforik benim kendi sözlüğümden bi kelime, aslen öforik die geçiyo sözlükte, gerçi ingilizce halinin türkçe okunuşu ama olsun, o kelime benim oldu artık.. aşırı mutlu olma hali anlamında :)

2. muhalefet olmayı çok severim, başkalarının da bana muhalefet olmasını severim, garibim bu konuda galiba ama hemen her şeyi kabul edenler ilgimi çekemiyor :p

3. çok fazla soğuk kanlı bi insan olduğumu söylerler mesela, ben de öle düşünüyorum. her türlü acil durumda sakin kalabiliyorum.
bilmem ki bu güzel bi özellik zaten, değil mi? :D

4. hiçbi zman açık renk oje sürmem, kırmızı, lacivert, siyah, koyu yeşil vb. :D

5. bi de ben öle düşünmesem de, çok konuştuğumu söylerler. çok konuşmam ki ben yaa :p

6. çok konuştuğum söylenmesine rağmen, benim hakkımda bir şey öğrenmek çok zordur.

7. vurdumduymazmışım bi de, işte şimdi sölediler. ama bence bu da soğuk kanlı olmamdan kaynaklanıor neyse :p :D


Şimdi ben de 7 kişi seçeyim, bu mim'i isteyen herkes ve seçtiğim şu 7 güzel insandan da 7 güzel "hakkında" maddesi istiyorum :)

"2noktayanyana " ile hgssk'ya
"frambuazlı ruh pastasıyım" ile ayse deniz'e
"kaka kuka" ile kaka kuka'ya :D
"uykusuza masallar" ile clementine'e
"aylak madam" ile pınar'a
"andıran otu" ile kate orange'a
"kibritçi kız" ile sally zucco'ya

hadi bakalım.. herkese güsel mim'ler.. :)

3 yorum:

Kaka Kuka on 5 Şubat 2010 14:03 dedi ki...

bende ilk mim'imi :) aldım. Elbette yazarim ancak suan yazacak durumda degilim ama aksam mutlaka degerlendiricem.. gorusuruz tsk ettim..

frambuazlı ruh pastasıyım on 5 Şubat 2010 15:47 dedi ki...

bu mim bana gelmis galiba, sanirsam 7 tuhaflik olarak yazmism ama ayni mi bilemedim. http://nikkentobi.blogspot.com/2010/01/tuhaflklar-mimi.html
ama yeniden baska muhtesem ozelligimi yzabilirim istersen:)))

Madam de la Red on 6 Şubat 2010 00:23 dedi ki...

ben bişey yaptım ama oldu mu ki bilemedim fatma.

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !