23.9.10

masalımsı

bazen saçma sapan muhabbetlerle eğlenilir yerkürede.

o: ufak böcekler vardı hatırlıyor musun, dokununca yuvarlak oluyorlardı. onlar neredeler ?
ben: aa evet. bilmem, çocukken çok olurdu. soyları mı tükendi acep ? :o çok üzücü..

o: en son ne zaman bir taşın altına baktın ki?
ben: hala duruyorlar mı? :o en son pazartesi günü büsürüü taşın altına baktım ki :) nabeeeer? (şımarık çocuk)

o: ne vardı peki, başka bi ırk falan?
ben: mm büsürüü ayaklı böcekler ya da siyah küçük böcekler. ne tür olduklarını bilmiyorum ki..

o: vay adiler ya yediler mi acaba?
ben: neyi yemişler? :(

o: toparlak böcekleri.
ben: yememişler, onların soyu tükenmiş ki, ekosisteme ayak uyduramamışlar. :) (birinci iddia)

o: nasıl ya çok korunuyorlardı işte.. tehlikeye lüzum bile yoktu. dokunmayla top halini alıyorlardı ve açılmıyorlardı. denemiştim çok fena ya.
ben: ama minicikler, ezilmiştir onlar.. :) (ikinci iddia)

o: taşın altında bile ezilmiyordu ya :/
ben: ezilirler ya niye ezilmesinler ?

o: sen mi ezdin onları da :@ (burda şair, çocukluğunda taşla salyangoz ezmiş şahsiyete sesleniyor)
ben: hayır ya. ben niye ezeyim onları ? zaten sayılı görmüşümdür. (üçüncü iddia)

o: off araştırmak lazım. ağzını burnunu dağıtcam onları yok edenin.
ben: kendi kendilerine yok olmuş onlar, uzaya ışınlanmışlar.. :o (dördüncü iddia)

o: bi ciddiyet ya hayvanlar ölmesin yaşasınlar istiyorum, sen ne diyorsun.
ben: ee ben de onu istiyorum, onlar ölmemişler, yaşıyorlarmış galaksi boyu hem de daha ne olsun :) biz hala yerkürede toparlak böcek arıyoruz phh.. :)

edit büdüt: en mantıklı iddia olan 'uzaya ışınlanmışlar'a inanarak uykuya dalmışım sonra..

5 yorum:

r'love'ution dedi ki...

omg!! bu peri masalının perisi kim ki..(:

o böcekleri bulacağım..

jakoobi on 24 Eylül 2010 11:30 dedi ki...

peri yok. toparlak böcek ve uzaylılar var uuu :p :)

Can the Fason on 24 Eylül 2010 19:00 dedi ki...

ben her alkolden kıvrandığım gün (ki içtiğim günün hemen ertesi oluyor), bu ufak böcekleri anarım. bünyemi korumak için mi bilmem ama olabildiğince iki büklüm olur, bünyemin alkolün etkisinden kurtulmasını beklerim. ama kendimi toparlak böcek gibi hissediyorum demeye de çekindiğimden sağda solda hiç bu konudan bahsedemem.

bu uzun yorumun kısasını yapayım dedim, çıkan cümlelerle yine derdimi anlatamadım. neyse kısfmet

jakoobi on 24 Eylül 2010 23:34 dedi ki...

:) heeey.. toparlak böcekleri anmak iyidir ama.. çekinmeye gerek yok ki.

Shavzy (Gürkan Biçer) on 28 Eylül 2010 19:52 dedi ki...

toparlak böcekler :)

" bazen saçma sapan muhabbetlerle eğlenilir yerkürede. "

bu sözüne katılıyorum. Bazen saçma sapanda olsa yüzde bir tebessüm bırakıyor bu muhabbetler :)

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !