15.10.10

söyle-mim !

daha fazla zaman kaybetmeden, Başka Birinin Sorunu'ndan gelen mim'imi yazmak istiyorum..
öncelikle bu güzel mim için beisa'ya teşekkür ediyoruz :) ve hemen başlıyorum. ama ben demiştim 10 kişi çok diye.

bu arada mim konusunu hemen söyleyeyim: '10 farklı kişiye söylemek istediğiniz 10 şey'. istenilen, çeşitli nedenlerle söyleyemediğimiz, içimizde kalan şeyleri, en azından birazcığını, söylemek. isim kullanma zorunluluğu yok, takma isim, baş harf falan kullanmak serbest ! bir kişiye istediğimiz sayıda cümle yazabiliriz.


* öyle bi eğlence katmıştın ki hayatıma, ardındaki saçmalıklarını hiç görmek istemedim. bu kadar laf yeter sana.
* o'nun için yapmadığın yapmayacağın şey yok, yine de en iyi dileklerimle, sonu kötü olursa size değil bize üzülürüm çünkü !
* 2,5 yıl :p olması gerekendi belki de..
* biliyorum dönüşü yok ama çok üzgünüm bu durumda olmanıza, ikinizi birden isterdim yanımda. (iki kişiye birden oldu biraz, etcek yok)
* görüp görebileceğiniz son radde saftirik, demirbaş, nasıl unuturum seni. 
* yarın ne yemek yapacağız ? :) özledim seni.
* bu zor mim için teşekkür ediyoruz, luv you :))
* çabuk gelsen de artık şu hayalleri gerçekleştirmeye başlasak, luv you too :))
* ahh !
* beni hep sev, hep beni sev. 

o zaman bu 'mim'i alıp süsleyip püsleyip yazmalarını istediklerim;
Laura, Sophie'nin Dünyası, #m£rv£... ve BeyinX ..

ayrıca mim hoşuna gidip de yazmak isteyen herkes yazabilir :) bana da haber verin ama..

9 yorum:

Laura on 15 Ekim 2010 15:01 dedi ki...

oha mimlenmişim en kısa zamanda yazayım.
teşekkür :)

jakoobi on 15 Ekim 2010 15:19 dedi ki...

ne demek :) bekliyorum..

Anken Stein ©8ex-en8 on 15 Ekim 2010 15:52 dedi ki...

bak bunu sevdim nasıl olsa dönüp dışalıp bi tarafımıza neyse işte yakında gelir bu mim :)

мєltєм on 15 Ekim 2010 18:14 dedi ki...

ohaa fatmaaaa çok güzell olmuş:D gerçi sondan ikisini pek cıkaramadım ya, mükemmel sözler bulmussun:D ellerine sağlıkkk yivrum:D

#m£rv£... on 16 Ekim 2010 01:45 dedi ki...

Aaaaaa! Fatos beni mimlemiş :) Ne güzel :) Ama şaşırdım birden ne yazabilirim diye düşünmeye başladım şimdi.. Aklıma gelenleri yazıp en kısa sürede tamalarım inşallah. :) Teşekkür ederim...

jakoobi on 16 Ekim 2010 12:07 dedi ki...

@8ex-en8 beğendiysen yazabilirsin :)

@meltem sıra sende, yaz da görelim, teşekkür ederim kuzucum :)

@merve ne demek.. bekliyoruz sabırsızlıkla sizin mimlerinizi de okumayı :))

beisa~ on 16 Ekim 2010 20:09 dedi ki...

evet, meltem'e katılıorum, hele sonuncusu süper olmuş, pek acıklı geldi bana nedense :(

bu arada luv u 2 babe! :*

Adsız dedi ki...

Aranızda bir ben yabancı kaldım sanırım. Beni de bu mim e eklemeye değer bulduğun için sağol.

Dallama Blogger on 18 Ekim 2010 15:58 dedi ki...

bak onuncu çok samimi olmuş. yardır mürsel

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !