2.10.10

tripist

hava bugün kapalı.. yağmur geliyorum diyor ama yolda sürekli birilerine takılıyor. dikkati çok dağınık bugün..
bi an geliyor, usul usul yağıyor, sessizce, sohbet edercesine. sonra bir şey unuttuğunu düşünüp geri gidiyor yine usul usul, sessizce..

hava ılık yağmura inat, bu akıttığın gözyaşlarıyla soğutamazsın ortamımı diyor.

biz bekliyoruz hala, hava kapalı, yağmur ha yağdı ha yağacak. biz biraz da o ağlasın da ortamı soğutsun istiyoruz aslında. o havaya trip yapıyor.

yağmur bile tripist şımarık bi çocuk işte.

5 yorum:

Profösör on 2 Ekim 2010 18:18 dedi ki...

Yağmuz hüzün demektir.

sophie'nin dünyası on 2 Ekim 2010 21:07 dedi ki...

yağmurun bu kararsız gel git aklına sinir oluyorum, yağsın ya şırıl şırıl, gürül gürül, tıpır tıpır...fark etmez, yağsın da...

jakoobi on 2 Ekim 2010 21:45 dedi ki...

bazen benim için de yağmur hüzün demek profösör :) ama nedense çoğu zaman da mutluluk sebebi..

evet, bence de yağsa, gürletse ortalığı, ben geldim dese işte bağıra çağıra ama çok gelgit akıllı bu zamanlarda yağmur hep, sophie :))

Profösör on 2 Ekim 2010 23:00 dedi ki...

Yağmur yağarken babamı kabrine koymuştuk. Ne zaman yağmur şakır şakır yağar, hüzünlenijrim. bazen de hıçkıra hıçkıra ağladığım olmuştur. Ama bazen de yağmurda dolaşmak, banashuzur verir. Sevildiğimi anlarım.

oyumben on 3 Ekim 2010 22:18 dedi ki...

Yağmur bu; sorgusuz sualsiz yağar.

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !