17.5.11

rüyalar ya da diğerleri

uyanırsın. dün gece yine o kadar karışık rüyalar görmüşsündür ki. hep aynı konulardır halbuki. sürekli bişiler için uğraşırsın o rüyalarda ve bi türlü sonunu getiremezsin. tedirginlik hat safhadadır ya da belirsizlik. gerçi bi gün öncesine göre çok daha iyisindir.. o sabırsızlık, 'yapmalıydım, etmeliydim, demeliydim' düşünceleri yerini sakinliğe bırakmıştır sonunda. yine de aklında binbir türlü soru işaretiyle yeni düşüncelere yelken açarsın.


'diyebilirsin ki, bir insanı, fotoğraflarından ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? haklısın. belki de çok az.. o zaman şöyle demeliyim: seni az tanıyorum. az..
sen de fark ettin mi? az dediğin, küçücük bir kelime. sadece a ve z. sadece iki harf. ama aralarında koca bir alfabe var.' *

(* hakan günday, az)

3 yorum:

beisa~ on 17 Mayıs 2011 12:48 dedi ki...

anladım sonunda!! :) ve çok sevdim..

beisa~ on 17 Mayıs 2011 12:52 dedi ki...

"sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında." :)

jakoobi on 19 Mayıs 2011 11:11 dedi ki...

aynen ondan beisa. ah ah. :D

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !