18.5.11

sing, sing, sing !

çok mutluyum, deli gibiyim. öyle böyle değil. danışmaya bırakılan su tospiği ya da dolabımda bulduğum kurmalı müzik kutusu gibi. ama hepsinden güzeli, en güzeli. o değil de sürprizleri sevmem sanıyordum, yalanın batsın senin.

kapı çaldı, bi koşu açtım.
kargo.
'bana mı?'
'neden?'
'kimden?'
'ne ki acaba?'
 ..diye sorular dolanırken ayağımın altında, paketi kaptım ve açtım hemen.


bi adet kapağı kırık hindi zahra cdsi (ki gelirken kırıldı diye üzülmüştüm, meğerse birileri bana çok sinirlenip çarpmış cdyi heralde :p), çook eski, 1982'den kalma çok tatlı bi kart ve bi an için anlam veremediğim, idrak edemediğim bi adet bilet. rockncoke bileti ! 17 temmuza kadar heyecandan ölmezsem şayet, hala inanamıyorum ve ölebilme ihtimalim var, neredeyse fan olduğum grubu göreceğim. traviiiiiiiiiiiiiiis !!!

bitti.

6 yorum:

1i Yok mu on 18 Mayıs 2011 20:39 dedi ki...

Ben de aynen senin gibi "sürprizler beni çok mutlu etmez veya doğum günlerini önemsemem..." falan derim ama başıma bir sürpriz gelince mutluluktan 4 köşe olurum. Doğum günümde de beni aramayanlara karşı bir kırıklık, arayanlara ise gereksiz miktarda aşırı sevgi göstergesi uygulamaları falan vıdı vıdı... çok uzattım, hadi mutluluğun tadını çıkar, güzel duygular bunlar.. :)

jakoobi on 19 Mayıs 2011 11:13 dedi ki...

evet, herkes öyle biraz bence ama istemem yan cebime koy yapıyorlar. :D teşekkür ederim. travis görücem, daha ne isterim. :)

Mia Wallace on 23 Mayıs 2011 03:36 dedi ki...

aynen ben de travis, moby ve athena için ölebilirim!!! :)

jakoobi on 23 Mayıs 2011 12:20 dedi ki...

o zaman hemen sen de bi rockncoke bileti kap gel. :) bi da bu fırsat zor gelir ayağına bak..

Üsturupsuz Yazar on 29 Mayıs 2011 14:31 dedi ki...

Ben süprüsleri severim,yapabilirsin:)

Ve mimlendin

jakoobi on 29 Mayıs 2011 15:24 dedi ki...

aa tenk yu. :) ne zamandır mim'lenmemiştim. pek heyecan yaptım şimdi.

seve seve süprüs.

Yorum Gönder

 

J's Süpernova !